Apple crumble su naivumu

Rašysiu lietuviškai, lietuviškai rašyti man paprasčiau, dar jei pridėsiu, kad pasiilgau tai daryti irgi nebus melas. Aš jau daug ko spėjau pasiilgti, aišku, taip… jo, taip pat.

Kodėl aš taip lengvai įsimyliu ar įtraukiu svetimą žmogų į man labai brangių žmonių sąrašą? Kodėl nemoku išlikti santūri ir nerodyti savo jausmų, bent jau tikrųjų kaip tai pridera daryti vakarų kultūroje ir nieko nerodyti kaip rytuose… nežinau, bet man tai gyventi nepadeda, nes prisirišu prisvajoju,prisapnuoju visokio grožio ir tada jau širdį skauda.

Apple Crumble

Naive

Nulupkite mane ir truputėlį pakaitinkite ant ugnies kartu su obuoliais, kuriuos, aišku, jūs jau nulupote pirmiau, nes čia juk obuolių pyragas, pamaišykite mediniu šaukštu, kad suminkštėtų, bet neišvirkite obuolių košės, tik truputėlį, pajausk malonumą pavirti obuoliukus iki kankinimo lygio, kai dar jie kieti viską jaučia, bet išorė jau suminkštėjus, jau susileidus nuo cukraus ir cinamono derinio. tada ir aš pradedu kvepėti cukraus ir cinamonu deriniu, kuris dar aplipęs obuolių gabaliukais. Pasiruoškite kankinimo įrankį numeris du: įkaitintą orkaitę ir sviestu išteptą kepimo skardą. Paskirstykite gautą karštą masę kepimo skardoje, tą patašnodami mediniu šaukštu ar mentele, kad joks gabaliukas nekištų nosies ten, kur nereikia. Pasigaminkite trupinius. Jums reikės sviesto, miltų ir avižinių dribsnių. Viską lėtais su pasimėgavimu judesiais pradėkite ,,gnaibyti”, jei minkysite iki vienalytės masės bus blogai, tad knaibykite, tarsi maži paukštukai bandykite straksėti savo piršteliais, kad gautųsi maži gumulėliai miltų sukibusius su sviestu. Užklokite mane ir obuolius šiuo riebiu trupinių patalu ir  pašaukite į krosnį kokiom trisdešimt minučių. Štai obuolių pyragas pagardintas naivios merginos gyvenimu baigtas.

Naivumas…

Leave a Reply

